دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه ‌های شهروندان در خصوص زمان طولانی رسیدن برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۳۸۴۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شهروند خبرنگار | گلایه ‌های شهروندان در خصوص زمان طولانی رسیدن برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به گلایه شهروندان در خصوص زمان رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه.

به گزارش شهرآرانیوز، « چرا اتوبوس های مسیر ۸۸ این قدر دیر به  ایستگاه می رسند؟ صبح اگر به  ایستگاه های این اتوبوس سری بزنید متوجه می شوید که چقدر مسافر در انتظارند. آن قدرزمان انتظار رسیدن اتوبوس به ایستگاه طولانی است که مسافران باید به سختی خودرا  داخل اتوبوس جای دهند.» این یک نمونه از پیام های مردمی در خصوص مشکلات در ایستگاه های مربوط به  مسیر خط ۸۸ است.

عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد در این باره  می‌گوید: سیزده اتوبوس برای مسیر ۸۸ (پایانه خواجه ربیع _ آزادی) فعال است.

به گفته اتحادی این خط، در دو برهه زمانی دارای بیشترین مسافر است. یکی از  این زمان ها مربوط به اوایل صبح است یعنی زمانی که دانش آموزان در حال تردد به مدرسه هستند. در این زمان بیشترین تعداد مسافر را داریم.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد می افزاید: به منظور مدیریت مسافر منتظر در ایستگاه های اتوبوس، سرفاصله رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه ها در اوج حضور مسافر ، ۹ دقیقه برنامه‌ریزی شده است. اما در ادامه زمان رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه با توجه به کاهش تعداد مسافران به ۱۱ دقیقه می رسد.

اتحادی گلایه مردم مبنی بر انتظار طولانی تر آن ها برای رسیدن اتوبوس به ایستگاه را می پذیرد. او ترافیک را دلیل اصلی این اتفاق می داند و بیان می کند: در مسیر اتوبوس ۸۸، محدوده های سه راه ملک آباد _ خیام و خواجه ربیع –کلات ترافیک معمولا بالاست. همین ترافیک سبب می شود که اتوبوس با تأخیر به ایستگاه برسد و در ادامه تعداد مسافران داخل ایستگاه بیشتر شود.

او این تأکید را دارد که در زمان اوج حضور مسافر و در زمان ترافیک، اتوبوس کمکی به خط اضافه می شود تا تعداد مسافران داخل ایستگاه مدیریت شود.

او در مورد افزایش تعداد اتوبوس های جدید در این خط می گوید: تعداد اتوبوس ها در هر خط بر اساس تعداد تراکنش بلیت در  اتوبوس ها مشخص ‌می‌شود به عبارتی با توجه به تراکنش ها آمار تعداد مسافران محاسبه شده و تعداد اتوبوس منظور می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->